روش های ارسال و حمل و نقل کالا

پست پیشتاز:

در این روش ارسال، بسته‌های سفارش در ساعت ۱۳ هر روز به شرکت پست تحویل داده شده و حداکثر طی دو روز کاری، در محل آدرس ثبت شده در هنگام ثبت سفارش تحویل داده خواهند شد. شماره رسید پستی تحویل بسته‌های سفارش به شرکت پست، به صورت پیامک برای مشتری ارسال خواهد شد که از طریق این شماره امکان پیگیری وضعیت بسته‌های سفارش در سایت شرکت پست وجود خواهد داشت. هزینه‌ی ارسال سفارش متناسب با وزن محصولات خریداری شده در فاکتور محاسبه شده و به مبلغ سفارش اضافه خواهد شد.

باربری :

هزینه ارسال محموله شما از (مرکز پخش شیمیران تا باربری) تا وزن ۱۰ کیلوگرم ۱۲۰.۰۰۰ ریال و برای مرسوله های بیش از ۱۰ کیلوگرم به ازای هر کیلو ۲۵۰۰ ریال اضافه میگردد. به طور مثال هزینه ارسال تا باربری مرسوله ای با وزن ۹۰ کیلوگرم ۳۲۰.۰۰۰ ریال میباشد.

پس از تحویل بار به بنگاه های باربری ، بارنامه ای صادر شده که در آن تعداد بسته ها ذکر می شود. معمولا تحویل بار با توجه به مسافت تهران تا شهر مورد نظر ۱ الی ۵ روز کاری به طول می انجامد.

پخش بازیان:

این روش ارسال تنها مخصوص شهر تهران می‌باشد. در این روش ارسال، بسته‌های سفارش در محل آدرس ثبت شده در هنگام ثبت سفارش، تحویل داده خواهند شد. در صورت درخواست مشتری بسته سفارش درب واحد تحویل داده میشود . قبل از ارسال سفارش به آدرس ذکر شده،با شماره ‌ ۰۲۱۸۷۱۶۶ تماسی جهت هماهنگی تحویل سفارش گرفته می‌شود در صورت عدم پاسخگویی از طرف مشتری، ارسال سفارش به نتیجه‌ی تماس روز بعد موکول خواهد شد. هزینه‌ی ارسال سفارش متناسب با وزن محصولات خریداری شده در فاکتور محاسبه شده و به مبلغ سفارش اضافه خواهد شد به همین جهت هیچگونه هزینه ای درب منزل از مشتری دریافت نخواهد شد.